Reklamacja

Otrzymałeś wadliwy, błędny lub uszkodzony produkt? Zgłoś to — działamy szybko i bez zbędnych formalności.

  

1. Jak zgłosić reklamację?

  • Napisz do nas: kontakt@metini.pl
  • Dołącz zdjęcia oraz opis problemu
  • Odpowiadamy w ciągu 48 godzin

Masz prawo do: naprawy, wymiany, zwrotu środków lub obniżki ceny.

2. Jeśli paczka przyszła błędna lub uszkodzona

Zgłoś się do nas, jeśli wystąpiło jedno z poniższych:

  • Otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem
  • Brakuje elementów w paczce
  • Produkt został uszkodzony w transporcie

Prześlij zdjęcia oraz numer zamówienia — rozwiążemy sprawę bez komplikacji.

Najczęstsze pytania

Czy można zamówić produkt z płatnością przy odbiorze?

Tak, wystarczy przy finalizacji zamówienia wybrać odpowiednią opcję dostawy InPost Kurier - pobranie, a następnie płatność za pobraniem.

Czy można śledzić przesyłkę?


Tak – po wysyłce otrzymujesz maila ze specjalnym linkiem do śledzenia zamówienia.

Jeśli z pewnych względów nie widzisz maila, sprawdź zakładkę SPAM, a w następnej kolejności skontaktuj się z nami.

Czy biżuteria ze stali 316L uczula?


Stal 316L jest hipoalergiczna i bezpieczna dla większości osób, także o wrażliwej skórze.

Jak wygląda proces zwrotu lub wymiany?


Skorzystaj z zakładki „Wymiany/Zwroty” – opisujemy tam cały proces, czas i warunki.

Masz pytanie lub potrzebujesz wsparcia? Wybierz interesującą Cię opcję.

Czy oferujecie dożywotnią gwarancję?

Oferujemy dożywotnią gwarancję na nasze łańcuchy. Jeśli Twój łańcuch ulegnie uszkodzeniu w wyniku regularnego użytkowania, naprawimy go lub wymienimy na taki sam bez dodatkowych kosztów. 

Dożywotnia gwarancja obejmuje jednorazową naprawę lub wymianę łańcucha. Po pierwszej naprawie lub wymianie, produkt nie będzie już objęty gwarancją.

 

Do uszkodzeń zalicza się:

-zerwanie łańcucha 

-zepsute zapięcie

-schodzące pozłocenie

 

Do uszkodzeń nie zalicza się:

-zarysowań zapięcia łańcucha

-zarysowań łańcucha

 

Czy mogę zwrócić biżuterię, jeśli zmienię zdanie?

Tak, chcemy, żebyś był w pełni zadowolony z zakupów z nami.
Przysługuje Ci 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wystarczy wybrać kraj wysyłki przy finalizacji zamówienia. Koszt wysyłki zagranicznej to 29.90 zł

 

Czy mogę kupić w sklepie stacjonarnym?


Obecnie działamy wyłącznie online.

Co oznacza stal 316L?

To stal chirurgiczna, odporna na korozję, nieścieralna i bezpieczna dla skóry.

Czy bransoletki i łańcuchy są wodoodporne?

Tak – możesz nosić je w wodzie. Jednak zalecamy unikać roztworów wody, które zawierają chlor, sól, silne detergenty.

Czy zegarki automatyczne wymagają baterii?

Nie – działają dzięki mechanizmowi nakręcanemu ruchem nadgarstka (automatyczny).

Czy biżuteria jest pakowana na prezent?

Tak – wszystkie produkty wysyłamy w eleganckim pudełku METINI, gotowym na prezent.

Czy można dodać zawieszkę do łańcucha?

Oczywiście – oferujemy zestawy łańcuch + zawieszka oraz zawieszki sprzedawane osobno. Przy osobnym wyborze zawieszki i łańcucha, zalecamy sprawdzanie czy zawieszka pasuje do konkretnego łańcucha.
Informacja o rozmiarze łańcuchów, które pasują do danej zawieszki, można zobaczyć w opisie konkretnej zawieszki.

Jakie są dostępne sploty i rozmiary?

W ofercie mamy sploty: królewski, rope, cuban, figaro, tennis, franco, szlachecki i cesarski w różnych szerokościach.